Aktualitātes

Aicina darbā sabiedrisko attiecību speciālistu

 Darba pienākumi:

  • Piedalīties Priekules novada pašvaldības domes sēdēs, atspoguļot to darbu un skaidrot pieņemtos lēmumus;
  • Sagatavot preses relīzes par pašvaldības organizētiem pasākumiem un aktualitātēm;
  • Sekmēt sabiedrības līdzdalību pašvaldības darbā;
  • Nodrošināt un pilnveidot saturu Priekules novada pašvaldības mājas lapā;
  • Veidot, īstenot un sekmēt pašvaldības komunikāciju ar sabiedrību un iedzīvotājiem sociālajos tīklos;
  •  Nodrošināt fotoreportāžas no pašvaldības organizētajiem pasākumiem;
  • Nodrošināt publicējamās informācijas sagatavošanu pašvaldības informatīvajā izdevumā.

Prasības pretendentam:

  • Vēlama augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā);
  • Zināšanas un pieredze pašvaldības darbā un sabiedrisko attiecību jomā;
  • Komunikabilitāte un spēja strādāt komandā;
  • Atbildības sajūta un precizitāte;
  • Spēja iedziļināties un izprast, apstrādāt un analizēt liela apjoma un dažāda profila informāciju;
  • Labas organizatora un vadības prasmes;
  • Teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu (krievu, angļu valodas) prasmes;
  • Izkopta runas un rakstīšanas kultūra;
  • Labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku;
  • Normatīvo aktu, kas saistīti ar pašvaldības darbību, kā arī ar darba pildīšanu, pārzināšana;
  • Labas iemaņas fotografēšanā;
  • Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

 

Motivācijas vēstuli ar savu redzējumu par sabiedrisko attiecību speciālistu darbu Priekules novadā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesūtīt elektroniski dome@priekulesnovads.lv    vai iesniegt novada pašvaldībā Saules ielā 1, Priekulē, Priekules novadā līdz š.g. 14.februārim plkst.16:00.

Informācija pa tālruni 63461006. Pretendenta atlase plānota divās kārtās: 1. kārtā dokumentu izpēte, 2. Kārtā - pārrunas.

Atpakaļ