Aktualitātes
Priekulnieki starp aktīvākajiem Latvijā

Centrs Priekulē darbību sāka 3. aprīlī, piedāvājot gan valsts iestāžu konsultācijas, gan pieņemot pieteikumus. Visbiežāk sniegtie pakalpojumi ir  Valsts sociālā apdrošināšanas, Valsts ieņēmumu dienesta, Lauksaimniecības datu centra un Lauku atbalsta dienesta pakalpojumi.

Klientu apkalpošanas centrā aprīlī sniegti 225 pakalpojumi un konsultācijas. Pēc Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes iedzīvotāju reģistra datiem uz 2017. gada janvāri Priekules novadā ir 5 782 iedzīvotāji. Tas nozīmē, ka pirmajā darbības mēnesī Priekules novada VPVKAC vidēji sniegti 38,9 pakalpojumi uz 1000 iedzīvotājiem. Priekules novada VPVKAC ieņem augsto 3. vietu Latvijā no līdzīgos centros sniegtajiem pakalpojumiem vidēji mēnesī.

 

Klientu apkalpošanas centra darba laiks:
P. 8.00–12.00 un 12.45–18.00 
O. 8.00–12.00 un 12.45–17.00
T. 8.00–12.00 un 12.45–17.00
C. 8.00–12:00 un 12.45–17.00
Pk. 8.00–12.00 un 12.30–14.30
S., Sv. BRĪVS

Tālrunis: 66954870

E-pasts: priekule@pakalpojumucentri.lv

Pasākumu kalendārs

Vai esat izmantojis Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra pakalpojumus Priekulē?

Rezultāti