Uzņēmumu reģistrs maina klientu apkalpošanas laiku

Uzņēmumu reģistrs maina klientu apkalpošanas laiku

No 2019. gada 7. maija būtiski mainīsies klientu apkalpošanas laiks vairākās Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra (turpmāk – Reģistrs) reģionālajās nodaļās.

Turpmāk Liepājas, Ventspils, Bauskas, Daugavpils, Jēkabpils un Rēzeknes reģionālajās nodaļās klātienes pakalpojumi būs pieejami divas reizes nedēļā – otrdienās un ceturtdienās no pulksten 13.00 līdz pulksten 16.00. Savukārt Rīgas un Valmieras reģionālajās nodaļās saglabāsies līdzšinējā kārtība.

Lēmums par klātienes pakalpojumu laika samazināšanu pieņemts, ņemot vērā Reģistra stratēģiskos attīstības virzienus, tostarp elektronisko pakalpojumu attīstību, kā arī izmaiņas klientu pieprasījumā pēc klātienes pakalpojumiem. Klienti dokumentus reģistrācijai 60% gadījumu iesniedz elektroniski, liecina 2017.gada un 2018.gada statistika.

Jau šobrīd visi Reģistra pakalpojumi ir pieejami elektroniski. Turklāt tuvāko gadu laikā iestādes pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski.Tāpēc Reģistrs jau 2017.gadā sāka pakāpeniski samazināt darba laiku reģionālajās nodaļās klientu apkalpošanai klātienē. Dokumentus reģistrācijai papīra formā var iesūtīt arī ar pasta starpniecību. 

Reģistra pakalpojumus elektroniski var saņemt valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv. Konsultācijas par sniegtajiem pakalpojumiem var saņemt, zvanot uz iestādes informatīvo tālruni 67031703 vai jautājot virtuālajai asistentei UNA. Virtuālā asistente UNA (“Uzņēmēju Nākotnes Atbalsts”) darbojas Reģistra mājas lapā un šobrīd čata režīmā prot atbildēt uz jautājumiem par reģistrācijai iesniedzamajiem dokumentiem.   

Atpakaļ