Aktualitātes
“E-asistenta” pakalpojums iedzīvotājiem

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) sadarbībā ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru (VSAA) oktobrī ir sākusi pilotprojektu par pilnvarotā e-pakalpojuma jeb “e-asistenta” pakalpojuma sniegšanu iedzīvotājiem klientu apkalpošanas centrā. 

Pilotprojektā piedalās Priekules, Aizputes, Dagdas, Ķekavas, Stopiņu, Pļaviņu un Viļānu novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). To plānots īstenot līdz šī gada decembrim.

Pilnvarotā e-pakalpojuma mērķis ir nodrošināt e-pakalpojumu pieejamību lielākam iedzīvotāju skaitam un samazināt administratīvo slogu iestādēs, kuras nodarbojas ar VPVKAC saņemto iedzīvotāju iesniegumu pēcapstrādi. “E-asistents” palīdz tiem iedzīvotājiem, kuriem piekļuve interneta pieslēgumam ir ierobežota vai tās nav, kā arī tiem, kuriem nav elektroniskās identifikācijas līdzekļu vai arī datorlietošanas prasmes nav pietiekamas, lai e-pakalpojumus izmantotu patstāvīgi.

Priekules novada klientu apkalpošanas centrā var iesniegt  pieteikumu 22 Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) pakalpojumu saņemšanai, no kuriem 19 ir “e-asistenta” pakalpojumi. Tas nozīmē, ka, atnākot uz VPVKAC, klients var pilnvarot darbinieku iesniegt iesniegumu VSAA pakalpojumam (t.i. slimības lapu apstrādei, apbedīšanas pabalstu saņemšanai u.c.). Pašam darbības internetvidē nebūs jāveic, atliks tikai parakstīt pilnvaru.


Priekules novada klientu apkalpošanas centra vadītāja Vizma Garkalne

 

Priekules novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Adrese:
Saules iela 1, Priekule, Priekules novads, LV-3434

Tālrunis:
66954870

E-pasts
:
priekule@pakalpojumucentri.lv

Darba laiks
P. 8.00–12.00 un 12.45–18.00 
O. 8.00–12.00 un 12.45–17.00
T. 8.00–12.00 un 12.45–17.00
C. 8.00–12:00 un 12.45–17.00
Pk. 8.00–12.00 un 12.30–14.30
S., Sv. Brīvs

 

Pasākumu kalendārs

Ar kādām sajūtām sagaidāt Latvijas simtgadi?

Rezultāti